U prvoj sceni, dječak želi Trumpu ‘sretan ramazan’ i poziva ga na iftar u svoju kuću ‘ako je bude mogao pronaći u ruševinama’.
Naredna scena prikazuje Putina u dječakovoj kući kako sjedi za porodičnim stolom dok pojedini članovi dječakove porodice su u invalidskim kolicima. Scena oslikava patnju i siromaštvo u kojem žive.
Njemačka kancelarka Merkel i francuski predsjednik Emmanuel Macron su prikazani na obali kako posmatraju dok izbjeglice svojim rukama navode čamce na napuhavanje ka evropskoj obali.
Zatim je prikazan vođa Sjeverne Koreje Kim Jong kako posmatra dječakovu spavaću sobu koja se od moderno opremljene dječje sobe kao iz Ikea-inog kataloga pretvara u ruševine, dok kasnije scene prikazuju izbjegličku krizu do koje je doveo napad snaga Mijanmara na muslimansku manjinu Rohindža, piše “IslamBosna.ba“.
Posljednje scene prikazuju dječaka kako posjećuje djevojčicu u zatvoru, koja izgleda poput ‘Ahed et-Temimi, sedamnaestogodišnju palestinsku aktivistica koja je osuđena na osam mjeseci u okupatorskom Izraelu. On lomi bravu na njenoj ćeliji koju zatim napuštaju držeći se za ruke. Naredna scena ih prikazuje kako hodaju prema Mesdžidu-l-Aksi pjevajući: “Naš iftar će biti u Kudsu, glavnom gradu Palestine’.
Od kraja 2000. godine Zain na ovaj način objavljuje reklame, a ova posljednja je objavljena dva dana nakon što je američka ambasada premjestila svoju ambasadu u okupirani Kuds, preokrenuviši višedecenijsku američku politiku proglasivši Kuds glavnim gradom Izraela.
Završna scena prikazuje dječaka i djevojčicu kako se držeći za ruke kreću prema Mesdžidu-l-Aksi okruženi šestoricom muškaraca obučenih u tradicionalnu mušku odjeću Zaljeva, što zapravo predstavlja šestoricu vođa Vijeća za saradnju zemalja Perzijskog zaljeva (GCC).
Joy Productions, kuvajtski studio koji stoji iza reklame, već gotovo deceniju producira Zainove reklame.
Prošlogodišnja ramazanska reklama Zaina se bavila temom samoubilačkih bombaških napada i terorističkih napada i preko noći je postala viralna u arapskom svijetu sa preko 13 miliona pregleda do sada.
Dok pojedini smatraju reklamu uspješnom jer se osvrnula na pitanje Kudsa i masakra u Gazzi, bombardovanje Sirije i istrebljenje Rohindža, drugi je kritikuju, prema njima, je to molba vođama poput Trumpa i Putina da riješe probleme arapskog svijeta.