Ovo je nastavak tradicije ovog proizvođača gaziranih pića prema kojoj posebnu pažnju posvećuje blagdanima, piše “Radio Sarajevo“.
Nije iznenađujuće zašto se ova američka kompanija odlučila na ovakvu promociju u Norveškoj. U ovoj skandinavskoj zemlji živi 5,7 posto muslimana.
Norveški list Dagbladet je upitao Coca-Colu zašto se odlučila na ovakvu reklamu.
Iz kompanije su podsjetili da imaju dugu tradiciju obilježavanja ramazana u muslimanskim zemljama i da im je bila želja da to učine i u Norveškoj.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Reklame: God Ramadan! Det som forener oss er større enn det som skiller oss. 🎉
Cilj nam je promocija različitosti u svijetu. Bili smo prva kompanija koja je promovirala prava žena – poručili su.
Nažalost, ovo je izazvalo i reakcije onih sa antimuslimanskim i antimigrantskim stavovima. Neki su pozivali i na bojkot Coca-Cole.
“Islam nije dobrodošao i nije poželjan u prelijepoj Norveškoj. Idite u islamske zemlje sa svojim smećem. Pokušajte tamo obilježiti kršćanski praznik”, napisao je jedan korisnik Instagrama.
Međutim, list Dagbladet je istakao da su reakcije većine Norvežana pozitivne, navodi portal Snopes.