Radi se o mostu dugom 3,6 kilometara koji spaja obale rijeke Pearl, odnosno distrikt Nansha provincije Guangzhou sa Hument Townom u Dongguanu. Izgrađen je 1997. godine, a incident s “valovima” je zabilježen 5. maja. Dok su se vozila kretala mostom, njegova konstrukcija se počela kretati gore-dolje poput valova.
Nakon što su to putem kamera primjetili eksperti za sigurnost, most je evakuisan i zatvoren dok problem ne bude riješen. Inžinjeri dizajniraju mostove tako da budu donekle fleksibilni, baš kao što je slučaj s neboderima. Gotovo sve infrastrukture imaju toleranciju za “ljuljanje”, ali minimalno i može se detektovati opremom za mjerenje.
Viseći mostovi su posebno tolerantni na vjetar te mu pružaju malo otpora, ali u slučaju kineskog mosta postavljen je potporni zid visok 1,2 metra, koji ima efekt ogromnog jedra. Vjetar prelazi preko zida i stvara zračni vakum koji povlači površinu mosta gore i dolje, a što je vjetar jači, to se efekt pojačava.
Niko nije povrijeđen, a planovi za rušenje potpornog zida su u toku.