Iz kompanije čija se letjelica srušila 26. januara ove godine tvrde da kirivicu za veliku tragediju snose dvojica kontrolora leta, koji su tog dana bili na vezi sa pilotom koji je upravljao helikopterom.
Iz Island Expressa tvrde kako je kontrolor nije dozvolio pilotu da koristi radar kao navigaciju, uprkos činjenici da signal još uvijek nije bio izgubljen.
Dvije minute kasnije uključio se i drugi kontrolor, ali on, prema informacijama iz Island Expressa nije bio od pomoći, niti je bio upućen u cijelu situaciju.
Prema detaljima iz tužbe, pilot je helikopterom upravljao koristeći radar jer mu iz kontrolnog tornja nisu pravovremeno javili kako je signal prekinut, piše TMZ.
Nakon svega, iz kompanije tvrde kako je helikopter potom iznenada, u magli, ostao bez radio-veze ali i bez radara,piše Faktor.
Poslije nekog vremena letenja kroz maglu radio-veza je proradila, a kontrolor leta je pokušao kontaktirati pilota, što je prema mišljenju Island Express proizvelo dodatni stres kod čovjeka koji je upravljao letjelicom.
Ono što je nejasno u svemu, navodi TMZ, jeste da je kontrolor ipak pokušavao uspostaviti vezu sa pilotom kako bi ga naveo da izađe iz magle…