Do promene dolazi nakon što su vlasnici ovog brenda, Mars Fud, u junu odlučili da revidiraju brend usled velikih globalnih protesta zbog policijske brutalnosti i rasizma, piše FoNet.
Pirinač “Ujka Ben” na tržištima je od 1940. i decenijama je bio najprodavaniji u SAD. Brend je često bio kritikovan zbog rasnih stereotipova. Nazivi poput “ujak” i “teta” su korišćeni na jugu SAD kao nazivi za crnce, umesto formalnijih načina obraćanja poput “gospođa” ili “gospodin”.
Ime “Ujka Ben” je navodno inspirisano teksaškim farmerom koji je bio poznat po visokokvalitetnom pirinču. Kompanija je pre lansiranja proizvoda upitala konobara jednog restorana iz Čikaga, Frenka Brauna, da pozira za brend i postane lice branda. On je pristao na to, a pirinač “Ujka Ben” je pušten u prodaju 1947. godine.
Kompanija je 2007. godine pokušala da moderniziuje svoj marketing tako što je u reklami postavila Bena za predsednika odbora u reklami.
Očekuje se da će se novo pakovanje naći na policama prodavnica 2021. godine.
Kompanija Mars je najavila da će sarađivati s Nacionalnom urbanom ligom u SAD i podržati crne kuvare. Doniraće dva miliona dolara za stipendije, a investiraće i 2,5 miliona dolara u Misisipi, gde se njihov pirinač proizvodi.
Mars je jedan od nekoliko prehrambenih giganata koji revidiraju svoje brendove usled protesta koje je podstaskla smrt Džordža Flojda, prenosi 012.
Ranije je Pepsi objavio da će promeniti marketing za svoje sirupe i liniju hrane pod nazivom “Tetka Džemima” i priznao da se brend temelji na rasnim stereotipima, prenose mediji u SAD.