“To nije slučaj samo s nama. Slično izgleda i u drugim trgovinama u Njemačkoj. Ovo ponašanje je sebično prema ostalim kupcima koji kupuju normalno jer ih dočekaju prazne police“, kazao je generalni direktor Markus Billstein za “Wuppertaler Rundschau”.
Billstein je apelirao na svoje kupce.
“Ne trebate nagomilavatati namirnice. Ako svi kupci kupuju kao i obično, tada se mogu održavati lanci opskrbe, ne pojavljuju se uska grla i svi su opskrbljeni na odgovarajući način”, istakao je on.
I u Aldi Südu se sada bilježi promjena u ponašanju pri kupnji.
“Trenutno prvi put bilježimo lagani porast potražnje za pojedinačnim proizvodima u našim poslovnicama, uključujući toaletni papir”, rekao je glasnogovornik grupe za “Wirtschaftswoche”.
Iz Lidla su također rekli da bilježe blagi porast potražnje za higijenskim proizvodima.
Međutim, drugi trgovački lanci kao što su Rewe, dm i Kaufland još nisu primijetili nikakve promjene u kupovnom ponašanju svojih kupaca.
Glasnogovornici Aldija i Lidla naglasili su da nema razloga za nagomilavanjem namirnica.
“Na temelju iskustva iz posljednjih nekoliko mjeseci, vrlo pažljivo promatramo oscilacije potražnje kako bismo mogli izbjeći bilo kakva uska grla”, rečeno je iz Aldija.