“Traveller Made” je vodeća mreža u oblasti luksuznih putovanja i obuhvata 71 zemlju, 450 agencija i 3.500 takozvanih “Luxury Travel Designers”. U luksuzne turiste spadaju pojedinci sa imovinom čija neto vrijednost iznosi više milion dolara (“High Net Worth Individuals”) ili više od 30 miliona dolara (“Ultra High Net Worth Individuals”).
– Izbor za najpoželjniju luksuznu destinaciju u 2021. godini je velika čast i važan signal za ciljnu grupu luksuznih turista koji su od strateškog značaja za cijelu destinaciju – smatra direktor bečke turističke zajednice “WienTourismus“ Norbert Kettner.
“WienTourismus“ je od 2019. godine član mreže “Traveller Made” i zauzima savjetodavnu ulogu u pogledu destinacija, ideja i kontakata. Zajednica pomoću ciljanih marketinških mjera gradi kontakte sa takozvanim “gatekeeper-ima” odnosno “čuvarima kapija” te istovremeno podržava kompanije luksuznog sektora u ostvarivanju kontakata sa svojom ciljnom grupom, piše “Fena”.
Pored činjenice da austrijska prijestolnica ispunjava sve uslove za luksuzna putovanja, kao što su ekskluzivnost, jedinstvenost i visoki kvalitet, aktivni angažman turističke zajednice u pandemijskim uslovima bio je presudan za pobjedu, javlja Eurocomm-PR Sarajevo.