Budući da prevozno sredstvo iz Kine ne zahtijeva nikakve šine, konverzije na cestovnoj infrastrukturi su minimalne.
Tramvaj je dugačak 30 metara. Projekt, koji uključuje Univerzitet Curtin, China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) Shanghai Electric and Infrastructure Technology Solutions, istražit će vozne osobine i utjecaj na ceste.
Gradonačelnik Mark Irwin tvrdi da bi sistem tramvaja bez šina trebao bi učiniti gradski sistem javnog prevoza privlačnijim. Cilj je potaknuti ljude da automobile ostave kod kuće i umjesto toga koriste javni prijevoz.
Izmjene na cestovnoj infrastrukturi su minimalne. Inovativni tramvaj koristi posebno označene trake na cestama na kojima je moguća brzina do 70 km/h.
Navođenje u prometnu traku osigurava se upotrebom senzora koji su integrirani u cestu. Na točkovima su, očekivano, gume. Ima mjesta za do 150 putnika pa je znatno veći od autobusa, piše biznisinfo.
Tramvaj ima električni pogon na baterije, a postoje i mogućnosti korištenja gorivih ćelija za proizvodnju energije, prenosi Hak revija.