Cijena projekta je oko osam milijardi dolara, a osim željezničke veze, tunel će imati i drumski autoput sa četiri trake. Ne samo da će biti najduži podvodni tunel, već i najduži željezničko-automobilski tunel na svijetu.
Kralj Frederik Deseti posjetio je gradilište povodom polaganja prvog 217 metara dugačkog betonskog segmenta, a ukupno će ih biti 79 do kraja projekta, prenosi rts.rs.
Ukupna dužina tunela iznosit će 18 kilometara, a radi se o takozvanom „uronjenom“ tipu tunela. Bit će postavljen na dnu Baltičkog mora u rovu širine 40 do 50 metara i dubokom 12 do 15 metara.
Tunel je ključna komponenta Skandinavsko-Mediteranskog koridora, transportne mreže koja se proteže skoro 5.000 kilometara od Sredozemnog mora do Finske. Koridor prelazi okean i prolazi kroz Alpe, ali kad dođe do Skandinavije, moreuz Femarn tjera putnike da obilaze 450 kilometara
Planirana željezničko-automobilska veza skratit će putovanje iz Hamburga u Kopenhagen sa pet na manje od tri sata, a ono za šta je trajektu potrebno 45 minuta, kolima će se prolaziti za deset, a vozom za sedam.
Saobraćaj u podvodnom tunelu će se odvijati kroz odvojene tunelske cijevi, po jedna za svaki smjer. Postojat će i traka za hitne slučajeve, a tunel će biti stalno nadziran kamerama iz kontrolnog centra u Kopenhagenu.