Luda planeta

Stjuardesa ga prijavila pred svojom AUTISTIČNOM KĆERKOM: Policajci mu uputili riječi koje su ga sledile

Nevjerovatan propust kompanije.

Avion - Ilustracija/Kurir.rs

Peter Espinoza, koji često koristi usluge avio-kompanije Delta Delta, doživio je veliku neprijatnost na letu na relaciji Mineapolis – Dalas, kada ga je osoblje aviona optužilo da s*ksualno prodaje svoju autističnu kćerku koja je putovala sa njim.

Peter, koji nema nikakve veze sa ovim gnusnim optužbama, rekao je da se incident dogodio na početku juna, a da je priveden odmah čim je sa 20-godišnjom kćerkom Rejčel sletio na aerodrom u Dalasu.

Gospodin Espinoza objasnio je da njegova kćerka boluje od X sindroma, najčešćeg nasljednog uzroka autizma na svijetu, a zbog incidenta uputio je otvoreno pismo direktoru avio-kompanije Edu Bastijanu.

– Stjuardesa je u jednom momentu mojoj kćerki postavljala čudna pitanja koja su zabrinula Rejčel. Pokušao sam da intervenišem, ali ona je i dalje insistirala da joj je potreban konkretan odgovor, na šta sam burno reagovao i rekao da ne može da odgovori na takva pitanja i da je već dovoljno uznemirena – naveo je Peter, prenosi Dejli star.

Kada su sletjeli na aerodrom, dočekala su ga četvorica policajaca i odvela ga u sobu za ispitivanja zbog navodne trgovine ljudima.

– Ništa ne može da opiše stres koji je moja kćerka pretrpjela, imajući u vidu njen poremećaj. Znate onaj osjećaj kada se osjećate potpuno bespomoćno, kada ne možete da joj pomognete, niti da joj objasnite o čemu se radi – naveo je Peter.

Poslije kraćeg ispitivanja, policajci su ustanovili da se Peter Espinoza ne bavi takvom vrstom trgovine za koju je optužen, a kasnije su mu rekli da je “očigledno da grupa stjuardesa i osoblja koje je bilo na tom letu, nije adekvatno obučeno”.

Osramoćeni otac nije želio krivično da goni kompaniju, već im je samo poručio da poboljšaju obuku za osoblje na letovima i da ažuriraju bazu podataka kako bi se naznačilo kada na letu imaju osobe sa posebnim potrebama.

Iz kompanije Delta Delta izvinili su se zbog incidenta i rekli da se ovako nešto više nikad neće ponoviti.

– Ništa nam nije važnije od zaštite korisnika naših usluga, a to uključuje bezbjednost, sigurno okruženje za sve na našim letovima, naročito za osobe sa invaliditetom – navedeno je između ostalog u saopštenju kompanije, piše “Objektiv“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh