Počevši od februara, u gradu, koji broji približno 330.000 stanovnika, obezbijedit će se do 1.000 bicikala sa GPS uređajima za mjerenje pređenih kilometara. Na taj način će vozači biti nagrađeni sa po 0,20 eura po kilometru za svako putovanje biciklom od kuće do posla. Za biciklistička putovanja koja su rekreativna, sudionici će dobiti 0,04 eura po kilometru, a ukupni iznos novca koji će biti uručen u jednom mjesecu ograničen je na 25 eura po osobi. Moramo priznati da i nije loše za ljude koji samo žele doći od tačke A do tačke B.
Plan, iako neobičan, trebao bi još uvijek privoliti ljubitelje bicikla u Italiji. Francuska je uvela sličnu shemu 2014. godine (koju je, doduše, organizovala kompanija, a ne, kao u slučaju Barija, općina) kako bi podstakla zaposlenike da se biciklima voze na posao, a Milan je pokušao nešto slično naredne godine. Novčani bonusi za ljude koji prelaze s automobila na bicikle također postoje, između ostalih, u holandskoj provinciji Brabant. Ovo je shema koja se pokazala dovoljno uspješnom da Holandija sada razmišlja o njenom provođenju na državnom nivou.
Međutim, stavovi o ovakvoj politici suzbijanja zagađenosti u prošlosti su ipak bili podijeljeni, a nekima je spočitavano kako nisu uspjeli u svojoj nakani. Da li će Bari uspjeti?