A sve zahvaljujući vrlo lošoj recenziji restorana nezadovoljnog Tajede, koji je na popularnoj internet platformi TripAdvisor opisao svoje iskustvo. Priča je to koja se u par dana brzo proširila svijetom, a zanimljivom se učinila i nama.
Tome su svakako pridonijeli i drugi nezadovoljni gosti spomenutog restorana koji su na platformi, baš kao i Tajeda, podijelili svoja iskustva s cijenama i uslugom te fotografije računa s enormnim iznosima naplaćenim za hranu i piće.Što se dogodilo? Tajeda je za Daily Mail ispričao priču kako je šest porcija lignji njemu i društvu naplaćeno 600 eura, a šest lokalnih boca piva platio je 150 eura. Kad se preračuna u kune, ispada da u tom restoranu na popularnim grčkom otoku tanjur lignji i pivo stoje 1000 kuna.
Uz to, tri Cezar salate platili su 60 eura, dvije boce vode 17,80 eura, a čašu soka od rajčice 18 eura. Uz recenziju na TripAdvisoru Amerikanac je priložio i fotografiju računa kako bi upozorio druge goste na cijene i uslugu u restoranu DK Oyster.
Pritom je naglasio kako nisu dobili cjenik unaprijed, a kada su ga zatražili, napisao je kako je osoblje odbilo njihov zahtjev.U razgovoru za portal Tajeda je rekao da su naručili bez gledanja cjenika jer su bili jako gladni i zato što ih je zgodna domaćica ispred restorana obradila i namamila unutra s obećanjem posebnih ponuda.
„Nakon što smo sjeli i zatražili ponovo cjenik, opet ga nismo dobili što mi je već bilo sumnjivo, pa smo odlučili popiti pivo te pojesti predjelo, pržene lignje, pa otići. Kada sam pitao koliko stoje lignje konobarica mi nije odgovorila da ne zna i da to ovisi o tome „koliko kuhari naprave“ rekao je.Račun je na koncu donijela tek kada smo završili taj lagani ručak. Okej, bio sam svugdje po svijetu pa mogu razumjeti da pivo ponegdje može stajati 25 eura ili 25 dolara, ali 100 eura za porciju lignji je pljačka!”, rekao je Amerikanac.
Isto tako je izjavio da je platio račun jer su bili u stranoj zemlji pa kao pripadnici Američkih oružanih snaga nisu željeli stvarati probleme, premda su im mještani kasnije rekli kako su žrtve poznate „turističke prevare“, te da je račun lažan jer nigdje ne piše iznos poreza.
„Rekli su nam da smo bili prevareni pa smo otišli na policiju sastaviti izvješće, no s obzirom na to da smo ubrzo putovali nazad u Ameriku, ne znamo kako je priča završila“, rekao je za Daily Mail.
TripAdvisor
No, iskustvo Francisca Tajede nije usamljen primjer. Tijekom posljednjih nekoliko tjedana, restoran je dobio neuobičajeno puno oštrih recenzija koje upozoravaju na ekstremne cijene i neljubazno osoblje.
“Jednostavno sramota”, napisao je britanski turist JackLK. “Platili smo 38 eura za Prosecco i Gin. Morao sam tražiti cjenik da provjerim je li to stvarna cijena, a voditelj lokala koji se predstavio kao “John” mi je dao cjenik u kojem doista stoje te cijene. Okej, ali tko bi to očekivao”, dodao je.
I brojni drugi posjetitelji izražavaju zgražanje na cijene i objavljuju fotografije računa, pa se tako može vidjeti kako tamo Sprite stoji 12 eura, a veliki odrezak čak 326 eura!DailyMail je poslao upit restoranu da se očituju po tom pitanju, a vlasnik restorana smještenog na poznatoj plaži Platis Gialos, Dimitris Kalamaras koji se prvo s gostima obračunavao na TripAdvisoru, odgovarajući im kako neopravdano kleveće njegov restoran i ruše mu ugled jer sve cijene stoje u cjenicima, oglasio se za britanski portal opširnom izjavom za javnost.
Vlasnik DK Oystera odbacio je sve optužbe, rekavši da uz luksuzno okruženje dolaze visoke cijene, pa „ako si to ne možete priuštiti, otiđite negdje drugdje gdje je jeftino“, rekao je za Daily Mail.
“Žao nam je što nas je američki gost tako popljuvao i što je sve poprimilo tolike razmjere, no cijene na računu s fotografije su točne“, izjavio je Kalamaras.
„Smatramo da visoke cijene odražavaju razinu naših napora, brige i kvalitete hrane koja se poslužuje na jednoj od najljepših i najpopularnijih plaža na svijetu.
Kalamaras je rekao i da opis restorana kao „zamka za turiste“ nije fer. Zašto se ne čude što noć u luksuznom hotelu plaćaju 200 do 500 eura? „Zašto kod nekog trgovaca na malo primjerice jakna stoji 50 eura, a kod drugog tisuću? Što smo svi mi kriminalci, prevaranti i loši ljudi?“Cijenimo naše goste i pažljivo smo odredili vrijednost za novac naših jela, a čak smo osmislili i kombinirane posebne menije koji su nešto povoljniji i dopuštaju barem mali uvid u našu gastronomiju za one koji si ne mogu priuštiti to iskustvo.“ Rekao je Kalamaras.
„Svatko ima pravo na svoje mišljenje. Ne možemo se svi složiti u svemu. Zato imamo slobodu izbora i naravno, slobodu izražavanja. Postoji, međutim, jedan prigovor: trebali bismo izraziti mišljenje temeljeno na iskustvu i temeljitom znanju, a ne kroz zle komentare na društvenim medijima, koje često pokreću određeni konkurenti tako da imam pravo biti zabrinut zbog tog stava.“
Restoran DK Oyster
„Svi ste pozvani da dođete i isprobate našu kuhinju, uživate u jedinstvenom pogledu koji oduzima dah, osjetite vibracije i uživate u našim pićima i jelima posluženim uvijek s osmijehom. Ali molim vas, prvo provjerite cijene! Molim vas, dođite i budite suci. Ne dopustite da vas ljudi obmanjuju fotografijama računa koji su samo mali dio priče“, napisao je grčki ugostitelj u izjavi koju je objavio Daily Mail,prenosi Jutarnji