Ipak, ta odricanja ne bi trebalo da budu nešto što ide na račun dostojanstva putnika…
Jedan putnik na letu kompanije Easy Jet iz Londona za Ženevu na Tviteru je objavio fotografiju žene koja je u istom avionu sjedila na sjedištu bez naslona, uz komentar: “Easy Jetje gori od Ryanaira sa sjedištima bez naslona. Kako je ovako nešto uopšte dozvoljeno.”
Njegov post je izazvao lavinu komentara i veliki broj retvitova. Mnogima je ovaj prizor djelovao zabavno, ali je neke poprilično razljutio. Oglasili su se i zvaničnici britanske niskotarifne kompanije, zamolivši Harisa da ukloni fotografiju, što je on naravno odbio.
Ovom situacijom su odlučili da se pozabave novinari britanskog Independenta, koji su čelnike Easy Jeta upitali da je li uopšte moguće dodijeliti putniku jedno takvo neispravno sjedište.
Dobili su odgovor da “nijednom putniku nije dozvoljeno da sjedi na takvom sedištu, budući su ona neupotrebljiva i da čekaju popravku”. Iz te kompanije su saopštili i da je neispravno sjedište trebalo da bude popravljeno u Ženevi, kao i da se u trenutku kada je fotografija nastala avion vjerovatno još nalazio u Londonu.
Putnica je, prema njihovim navodima, kasnije, prije poletanja, ipak smještena na drugo funkcionalno sjedište, kada su ostali putnici raspoređeni na svoja mjesta, prenosi “b92“.