Možda vam se čini da je lak posao pozirati pred kamerama i te fotografije objavljivati na društvenim mrežama, ali da bi neko postao pravi influenser, odnosno da širi svoj utjecaj na pratioce, mora savladati određene cake da bi postao poznat i popularan.
Zbog toga je online Univerzitet eCampus, čiji je jedan od promotora i fudbalska zvijezda Cristiano Ronaldo, uveo novi trogodišnji nastavni program čiji studenti će dobivati diplomu za širenje utjecaja na društvenim mrežama.
Cilj nastavnog programa je da se popuni trenutni jaz u obrazovanju i pomogne studentima da steknu tehničke vještine potrebne za obavljanje karijere influensera, objavio je italijanski univerzitet na svojoj stranici.
Tako će studentima eCampus, između ostalog, ponuditi časove modne psihologije, semiotike i filozofije jezika, TV historije, interkulturalne komunikacije i informacionih tehnologija. Institucija, koja, također, nudi diplome iz inžinjerstva, prava, umjetnosti i psihologije ima više od 30.000 studenata, navodi italijanski univerzitet na internet-stranici.
Broj blogera, Instagramera i YouTubera sa dovoljno pratilaca, koji im omogućavaju da objavama na društvenim mrežama zarade za život, sve više raste.
Kompanije, brendovi, pa čak i države sve više pokušavaju da se uključe u to izlaganje na društvenim medijima, nudeći influenserima unosne marketinške ugovore.
Uspjeh Chiara Ferragni i njenog bloga, najpopularnijeg modnog bloga na svijetu “The Blonde salad”, čak je postao i studija slučaja na Harvardu. Feranji je vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu, a može se pohvaliti sa 17,5 miliona pratilaca na Instagramu. Ona reklamira brojne najpoznatije modne brendove.
Prošlog mjeseca dokumentarni film o njenom životu u Italiji zaradio je više od 1,6 miliona eura i bio je najgledaniji dokumentarni film u zemlji.
Postoji specifično i tehničko znanje koje morate da savladate ako želite da budete influenser – kaže Maurizio Pasquetti, šef marketinga na eCampus-u.
Vijest o nastavnom programu i diplomi za influensere izazvala je intenzivnu raspravu o društvenim medijima u Italiji, pri čemu su ljudi osporavali ideju influensera kao profesije. Mnogi drugi su pak pohvalili ponudu jer ona može da pomogne mladim i neiskusnim ljudima da razviju tržišne vještine u zemlji u kojoj nezaposlenost mladih doseže 27 posto, prenosi “Hayat“.