Svaštara

Kad rečenica “Toliko je dobro, prste da poližeš” postane neprimjerena: Zbog pandemije povučena reklama u SAD

Kompanija “Kentaki frajd čiken” (Kentucky Fried Chicken) koja se prženom piletinom proslavila po svijetu, posle 64 godine je obustavila korištenje svoje glavne reklamne parole “Toliko je dobro, prste da poližeš!” smatrajući da je to “najneprimereniji” savjet “usred pandemije koronavirusa”.

Parola se neće koristiti u globalnom oglašavanju “neko vreme”, objavila je kompanija.

“U jedinstvenoj smo situaciji: imamo simboličku parolu koja se ne uklapa u opšte prilike”, rekla je Ketrin Ten-Gilespi, direktorka marketinga.

Američke sanitarne vlasti upozoravaju da oči, nos i usta ne treba dodirivati neopranim prstima da bi se smanjila mogućnost zaraze, prenosi Beta.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh