Ipak, za razliku od Facebooka i Twittera koji su se “vinuli u nebeske visine”, Bebo je vrhunac popularnosti dostigao 2008. godine, sa 80 miliona korisnika. Nakon toga, stvari su krenule nizbrdo. Prvo je prodat AOL-u, pa Criterion Capital Partnersima, da bi 2013. podnio zahtjev za bankrot, prenosi Zimo.
U tom trenutku njegovi osnivači, John i Michael Birch, odlučili su da mu priskoče u pomoć. Otkupili su Bebo i obećali da će ga ponovo pokrenuti, i to kao potpuno novu mrežu.
Kako je najavio Michael Birch, novi Bebo bit će društvena mreža koja će se fokusirati na profile korisnika i interakciju u stvarnom vremenu, a ne, kao Facebook i Twitter, na “vijesti na zidu”.
“Opisujemo ga kao društveno povezivanje uživo – kad ste ulogovani u Bebo, znate ko je od vaših prijatelja online. Ovo je savršeno vrijeme za novu društvenu mrežu. COVID-19 je otvorio ljudima oči i pokazao im da postoji i drugačiji način obavljanja nekih stvari. A ljudima nedostaje direktnog kontakta”, izjavio je on za BBC.
Objasnio je kako je cijeli projekat zapravo veliki eksperiment, ali kako se nada da će zapravo podstaći ljude da se zaista povežu i komuniciraju. prenosi “Radiosarajevo“.
Kombinacija nostalgije i znatiželje privući će dovoljno korisnika da Bebo zaživi, ocijenio je Birch.
Za sad je Bebo dostupan samo Beta testerima, a nije poznato ni kako će tačno izgledati, ili kako će se finansirati. Ono što njeni vlasnici obećavaju je da “stari” korisnici neće moći da pristupe svojim nalozima, ali i da će Donaldu Trampu biti od prvog dana zabranjen pristup.