Svaštara

5 kriterijuma na osnovu kojih nas ljudi najčešće ocjenjuju

Činjenica je da ljudi u prvim minutama komunikacije sa vama formiraju procjenu vaše aktivnosti u cjelini. Imidž osobe gradi se na osnovu ustaljenih društvenih obrazaca. Zbog toga moramo uvijek voditi računa da ostavimo dobar prvi utisak kako ne bismo rizikovali gubitak poznanika koji bi nam mogli biti od neke koristi

Žena - Infpult.info/

.

1. Zubi; Osoba koja ima vizualno nezdrave i nečiste zube ostavlja negativan utisak na druge ljude. Loši zubi su odraz loše higijene i brige o sebi. Osoba koja je svjesna svojih problema sa zubima su često nesigurni i imaju problema sa samopouzdanjem.

2. Pismenost; Ovaj kriterij će pokazati nivo vašeg obrazovanja i odgoja. Loš govor ukazuje na nespremnost osobe da se razvija. Loš vokabular lako dolazi do izražaja za vrijeme razgovora, a nedostatak pismenosti će se otkriti u prepisci.

3. Samopouzdanje; Samopouzdanje ukazuje na prisutnost osobe snažne volje i emocionalnu stabilnost osobe. Mnoge osobe će reći da imaju samopouzdanja, ali to ne mora uvijek biti tačno. Ukoliko vam neko uputi negativan komentar i to vam pokvari raspoloženje, to znači da niste sigurni u sebe.

Teško je biti siguran kada postoje nedostaci. 4. Kosa; Dobra frizura i zdrava kosa zaista poboljšavaju vaše emocionalno stanje. Osim toga, čista i dobra kosa uvijek ostavlja dobar utisak na drugu osobu. 5. Odjeća; Osobu koja nosi poslovnu odjeću će ljudi uvijek smatrati uspješnom i zanimljivom.

Međutim, ne morate svoj ormar napuniti odijelima, košuljama i bluzama. Ako želite ostaviti dobar prvi utisak birajte svjetliju odjeću, udobnog kroja koji dobro pristaje uz vašu figuru. I naravno jako je važno biti uredan,piše Infpult


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh