Dva eksperimenta sprovedena 2017. organizovana su u namjeri da se otkrije šta je to tako specifično u 10 sati i 10 minuta, pa je upravo ovaj tajming postao “default” opcija za sve oglašivače satova u svijetu.
U prvom eksperimentu, istraživači suj testirali hipotezu da će sat koji pokazuje 10 sati i 10 minuta izazivati prijatne doživljaje, pa samim tim i povećati vjerovatnoću kupovine u odnosu na sat koji recimo pokazuje 11 sati i 30 minuta ili 8 sati i 20 minuta.
Oni su, takođe, očekivali kako će kazaljke koje pokazuju 8 sati i 20 minuta imati suprotan efekat, odnosno izazivati neugodne doživljaje i smanjivati vjerovatnoću kupovine.
U drugom eksperimentu nastojali su da provjere da određeni položaji kazaljki sata zaista izazivaju odgovarajuće emocije.
Dobijeni rezultati potvrđuju većinu postavljenih hipoteza. Potvrđeno je kako je 10 sati i 10 minuta zaista povezano sa ugodnim doživljajem i namjerom kupovine, jer ispitanike podsjeća na sretnog smajlija. S druge strane, položaj 8 sati i 20 minuta podsjeća ispitanika na tužnog smajlija, ali ne dovodi do neprijatnog doživljaja i smanjenja vjerovatnoće kupovine kao što je pretpostavljeno.
Ispitanicima su bile prikazane i serije fotografija od 20 različitih satova s istim bijelim pozadinama slučajnim redoslijedom. Vodili su brigu o tome da ispitanici budu naivni, odnosno da prilikom procjena sviđanja i vjerovatnoće kupovine sata ne budu svjesni položaja kazaljki i njihovog mogućeg uticaja, što su naknadno i provjerili anketnim upitnikom. orneosi “Hayat“.