Psiholog Johan Karremans i autorica studije Sanne Nauts, podijelili su Stroop test (osnovni kognitivni test) 71 muškarcu i ženi i zamolili ih da odgovore putem instant poruke ispitivačima koji bi se predstavljali muškim ili ženskim imenom.
Iako test kognitivno ni na koji način nije utjecao na žene, muškarci su nesretno podbacili u svojim kognitivnim vještinama nakon što su čuli žensko ime.
Drugim riječima, njihov mozak jednostavno nije mogao funkcionirati punim kapacitetom samo zato što su na ekranu čitali ženska imena poput ‘Amanda’ ili ‘Natalie’.
Tijekom drugog eksperimenta, svim sudionicima je rečeno da će poslati poruku žena ili muškarac. Iako im nikad nisu poslane te poruke kod muškaraca se pokazalo da su bili uznemireni mogućnošću da će im žena poslati poruku i opet nisu bili sposobni razmišljati u punom kapacitetu.
Što su mislili da će se dogoditi ako im žena pošalje poruku? Sad se postavlja pitanje koliko stvarno žena ima utjecaja na muškarca, piše Your Tango.
Razlog zašto su toliko uznemireni mogućnostima, čak ne samim događajem, i zašto se toliko opterećuju time je nejasan, ali Nautsino objašnjenje je da je vjerojatnije da će muškarci ‘percipirati relativno neutralne situacije u seksualiziranom smislu’ nego žene i da u tome leži problem s njihovim osnovnim funkcioniranjem. prenosi 24sata