Definitivno da i zamišljamo više puta. Znajte da niste sami, čak i najpažljiviji ljudi lako mogu upasti u jednu od brojnih zamki supermarketa. Mnogo je strategija koje provode oni koji upravljaju trgovinom, počevši od visine polica, piše N1 Hrvatska.
Potonji, naime, nisu zamišljeni ležerno, već imaju za cilj utjecati na naše kupovne izbore, piše Novi list.
Kako? Možda nikada niste previše razmišljali o tome, ali nije slučajno što našu pažnju najviše privlače proizvodi najpoznatijih (a često i skupljih) brendova.
To se događa jer su pozicionirani u visini našeg pogleda. Kako biste uštedjeli, bacite pogled i na donje police, gdje često možete pronaći hranu i druge proizvode po nižim cijenama.
Da li ste ikada primijetili da se čokolade, bomboni i razni slatkiši uglavnom stavljaju na donje police ili blizu sanduka? Opet, ovo nije slučajan izbor, već namjerno privučena djeca, koja vrše pritisak na svoje roditelje da im ugode.
Još jedna vrlo uobičajena strategija je da se određeni proizvod s vremena na vrijeme premjesti na drugo mjesto od onog na kojem se obično nalazi kako bi se kupcu učinio gotovo nemogućim pronaći, a koji je prisiljen okretati se između raznih polica i lakše padati u iskušenju kupiti nešto drugo, što možda i nije toliko potrebno.
Strategije za uštedu
Što možemo učiniti da ne upadnemo u zamke supermarketa? Evo nekoliko strategija koje nam mogu pomoći u uštedi:
-Nosite svoj popis za kupovinu
-Ne ulazite u supermarket kada ste gladni (kako ne biste prepunili kolica s previše namirnica, možda i nezdravih)
-Različite ponude pogledajte unaprijed
-Ne gubite previše vremena na lutanje po supermarketu kako biste izbjegli nepotrebne kupnje