Realno, i za to postoji rješenje.
Umjesto da kupujete nov, otvorite dio usisivača u kome se nalazi kesa za prašinu i obratite pažnju na gumu na poklopcu. Kada se poklopac zatvori, ova guma bi trebalo da ostvari kontakt sa gumom koja se nalazi na kesi i da na taj način hermetički dihtuje. Na gumi se, na taj način, stvaraju naslage prašine, a na nekim mjestima mogu da budu debele i do jednog milimetra.
Upravo zbog toga se dešava da dvije gume ne prijanjaju jedna na drugu, a onda motor, umjesto da vuče vazduh kroz crijevo usisivača, to radi između ove dvije gume, pa tako dolazi do znatnog smanjenja snage čišćenja.
I na gumenom dijelu kese za prašinu može da se dogodi slična situacija. Tada je rešenje prilično jednostavno. Sve što treba da uradite jeste da tvrde naslage sa gume odstranite vlažnom krpom, a isto uradite i na kesi za prašinu.
Kako se filteri, nakon duže upotrebe usisivača znatno uprljaju, obavezno ih očistite i to tako što ćete usisni filter izvaditi iz ležišta. To isto treba da uradite i sa filterom koji prečišćava vazduh koji izlazi iz usisivača.
Filtere dobro istresite, a nakon toga ih operite vodom i deterdžentom i vratite ih na mjesto kada se budu osušili. Ukoliko imate nove filtere, možete i da ih zamijenite
I to je sve. Već nakon prvog uključivanja usisivača, primijetit ćete da ponovo radi kao nov i što je najvažnije – ne pregrijava se. Naravno, u slučaju da ipak niste zadovoljni njegovim radom, najbolje bi bilo da ga odnesete u neki ovlašćeni servis, piše Krstarica.