Kako prenosi CNN, kineski influenser preminuo je ubrzo nakon što je 16. maja uživo prenosio kako pije nekoliko boca alkohola na kineskoj društvenoj mreži Douyin.
Sanqiange je pronađen mrtav samo nekoliko sati nakon videa u kojem se takmičio s drugim influenserom i prijateljem, gdje su trebali popiti Baiji, žestoko kinesko piće koje ima između 30 i 60 posto alkohola.
Takozvani “PK” izazovi koje su radili na kineskoj verziji TikToka, uključuju takmičenje u kojima se influenceri takmiče jedni protiv drugih kako bi osvojili nagrade i darove od gledatelja, a često su uključene i kazne za gubitnika.
Ovaj influenser često je snimao sebe kako sudjeluje u sličnim izazovima koji uključuju alkohol. Video gdje sudjeluje u svom posljednjem izazovu postao je popularan na kineskim društvenim mrežama, ali je ubrzo ukinut. Njegova smrt vjerovatno će pridonijeti raspravi kineske vlasti o regulaciji društvenih mreža. prenosi klix