Jedan Splićanin nerado će se prisjećati 22. jula kad je odlučio parkirati se na parkingu na Trgu Franje Tuđmana na Rivi. Platio je vjerovatno najveći iznos za dva sata parkinga u životu.
– Za dva sata parkinga plaćeno je 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo više od mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima – rekao je I. P. za Slobodnu Dalmaciju i priložio fotografiju spornog računa.
Ono što je pobudilo sumnju u računu kod građanina je to što je isti izdan u kunama i eurima. Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku.
– Parking na Trgu Franje Tuđmana opremljen je samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed pogreške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je pogreškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit – odgovorio je direktor Splitske obale, Marijan Ciprijan.
Tužno je da je čovjek morao kontaktirati Slobodnu Dalmaciju da bi riješio ovaj problem nakon skoro mjesec i pol dana. Pogreške se događaju, ali ignorancija gradske firme Splitska obala je nedopustiva.